Bedrijfskunde in 1 dag

Aanmelden
  • U krijgt een kort, maar volledig overzicht van bedrijfskunde
  • U gaat met een rugzak vol tips en praktische handvatten naar huis
  • De opgedane kennis kunt u de volgende dag al in uw werk inzetten

  • 11 december 2017
  • 1 dag
  • 9.00-17.00
Bekijk volledige details

Sprekers

Prof. dr. Dennis Vink

hoogleraar Financiën en Investeringen aan Nyenrode Business Universiteit

Prof. dr. Bob de Wit

Hoogleraar strategic leadership en co-directeur Strategy Center

Drs. Ger Zwartendijk

Ondernemer en geeft les in ondernemerschap

Prof. dr. Gijs van Bussel

Hoogleraar aan de Nyenrode Business Universiteit en zelfstandig organisatieadviseur

Drs. Julian Stevense

Ondernemer, spreker, schrijver en kerndocent bij Nyenrode Business Universiteit

Prof. Dr. Jaap van Muijen

Hoogleraar psychologie aan Nyenrode Business Universiteit

Bij de prijs inbegrepen

  • Lunch & Borrel

Locatie

Nyenrode business universiteit Straatweg 25, 3621 BG Breukelen (plattegrond)


Kosten

495.00p.p. exclusief 21% BTW
Aanmelden

Bent u drukbezet en heeft u niet genoeg tijd heeft om uw literatuur bij te houden? Staat uw kast  vol ongelezen managementboeken? Vraagt u zich af welke inzichten uit die boeken echt belangrijk zijn?
Bespaar tijd en kom op 11 december 2017 naar Nyenrode Business Universiteit en maak in 1 dag kennis met bedrijfskunde.
 
DFT en Nyenrode organiseren bedrijfskunde in 1 dag! Speciaal ontwikkeld voor managers die in één dag hun bedrijfskundige kennis willen opfrissen met inzichten die nuttig zijn en relevant. Met een praktijkgerichte inslag worden zes onderwerpen behandeld die het bedrijfsresultaat bepalen: Strategie, Financieel Management, Ondernemershap, HRM, Marketing en Leiderschap.
 
Schrijf u vandaag nog in!
 
Dit is uw direct resultaat:
- U krijgt een kort, maar volledig overzicht van bedrijfskunde
- U gaat met een rugzak vol tips en praktische handvatten naar huis
- De opgedane kennis kunt u de volgende dag al in uw werk inzetten
 
Voor wie?
Deze masterclass is zeer geschikt voor iedere manager die geen bedrijfskundige achtergrond heeft of zijn of haar kennis wilt opfrissen met de laatste inzichten.

Over de vakken
 
Strategie
Wie als business partner wil kunnen fungeren moet in staat zijn om de strategische vraagstukken van de organisatie te begrijpen. Dit vereist kennis van de huidige strategische context, en begrip van de paradoxale aard van strategische vraagstukken. Bob de Wit reikt u in 1 uur een aantal handvatten aan die nodig zijn voor een goede business partner.
Uw resultaten
- U krijgt praktische handvatten aangereikt
- U leert de weg te vinden in het strategische speelveld
 
Financieel management: Fintech
Grote veranderingen in het bancaire landschap zijn onvermijdelijk. Wordt de gevestigde orde overbodig of is de bankwereld in staat zichzelf opnieuw uit te vinden? En wat zijn de innovaties in het funding landschap? Dennis neemt u in 1 uur tijd mee in de wereld van FinTech. Wordt de bank van de toekomst een intelligente, alwetende en ultiem klantgerichte spin in het financiële web? En hoe ziet de toekomst van funding eruit?
Uw resultaten
- U leert hoe FinTech invloed heeft op het bedrijfsleven en op uw organisatie
 
Ondernemerschap
Wilt u een nieuwe activiteit ontwikkelen binnen uw organisatie? Of heeft u altijd al de ambities gehad uw eigen onderneming te beginnen? In de workshop ondernemerschap start u in een razend tempo uw eigen bedrijf en leert u dit te verkopen aan een investeerder. Ondernemerschap, creativiteit, teamwork en durf komen in deze workshop samen.
Uw resultaten
- Uw ondernemersgeest is geprikkeld
- U leert snel en ‘out of the box’ te denken

HRM
Gijs van Bussel maakt u duidelijk wat de toegevoegde waarde van HRM is voor de organisatie- en bedrijfsprocessen. De rol van business-partner wordt verduidelijkt.
Uw resultaten
- U update uw kennis van HRM
- U leert hoe u uw positie als business partner kunt verstevigen
 
Marketing
Marketing draait om één ding, namelijk het creëren van duurzame business, oftewel redenen voor klanten om bij u te kopen of af te nemen. Organisaties en merken kunnen zich onderscheiden van anderen door zich te richten op de problemen die mensen ervaren en niet door te denken in oplossingen.
Uw resultaten
- U krijgt concrete handvatten voor het uitwerken van een positionering en propositie die uw doelgroep aanspreekt
 
Leiderschap
We bespreken de essentie van leiderschap: wat doet een leider eigenlijk? Het gaat in feite steeds om de vraag over de mate van ‘fit’ tussen leider, medewerkers en context. Leiderschap gaat vooral om het complexe samenspel tussen leider en volgers en niet zozeer om de vraag of er sprake is van een formele positie. In dit afsluitende uur neemt Jaap u mee in het thema Leiderschap. Hij vertelt dat het niet alleen gaat om het beïnvloeden van de huidige situatie, maar ook op het voorbereiden van de organisatie op toekomstige ontwikkelingen.
Uw resultaten
- U leert vanuit diverse invalshoeken naar uw eigen leiderschap te kijken

Deel op social media

Meld u aan voor onze nieuwsbrief