De disruptieparadox

(97 stemmen)
Auteurs:
Menno Lanting
Taal:Nederlands
Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partijen, want hoe ga je op een disruptieve manier een superieure klantbeleving realiseren als je daar in je huidige business al niet in slaagt?

Menno Lanting onderzocht het fenomeen disruptie en hoe organisaties ermee omgaan. ‘De disruptieparadox’ ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie.

‘Menno Lanting doet het weer. Een absolute aanrader.’ - Thomas Marzano, Global Head of Brand Experience, Philips

‘Menno Lanting zet ons op zijn vertrouwde manier weer met beide voeten op de bodem. Niet alleen worden de zin en onzin van de disruptie-hype duidelijk beschreven, hij geeft ons praktische handvatten om te begrijpen in hoeverre de eigen business echt ontwricht wordt- en nog belangrijker: op welke wijze de organisatie hier het best op kan inspelen.’ – Annet Aris, adjunct professor of Strategy, INDEAD

Prijs

20.00Inclusief 6% BTWVandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bestel dit boek

Betaling geschiedt na ontvangst via acceptgiro.


Deel op social media

Meld u aan voor onze nieuwsbrief