De commerciële revolutie

(14 stemmen)
Auteurs:
Wessel Berkman
Taal:Nederlands
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.

Als je je afvraagt wat de impact van dit alles op jouw organisatie is en hoe je die concreet moet inrichten om toekomstbestendig te zijn, dan is dit boek voor jou.

De 5 fundamenten onder de Commerciële Revolutie zijn:
1. Klant Succes Portfolio - Met de inrichting van de KSP weet je concreet welke klantdromen je faciliteert, hoe je nieuwe businessmodel er uitziet en is je WHY duidelijk
2. Social Selling nieuwe klanten - data gebruiken om je potentiele klanten beter te leren kennen en echt verrassen op hun latente behoeften
3. Salesart-Experience - klantdroom denken - samen met de klant en zijn team bouwen aan de realisatie van hun organisatie en persoonlijke dromen
4. Social Selling- huidige klanten - data gebruiken om je huidige klanten verder uit te dagen en ze blijvend te verrassen op hun latente behoeften
5. Fan4Fan Excellence - je klant is de nieuwe verkoper die jaarlijks twee nieuwe klanten meeneemt

Als je dit boek hebt gelezen, kun je niet meer ontkennen dat je weet wat je moet doen om je organisatie significant te laten groeien. Join the revolution!

Prijs

34.99Inclusief 6% BTWVandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bestel dit boek

Betaling geschiedt na ontvangst via acceptgiro.


Deel op social media

Meld u aan voor onze nieuwsbrief